Életmódváltás egyedi lisztkeverékekkel!

2016. november 18. 16:27 - Orlovácz Beatrix

Mikor évekkel ezelőtt életmódot váltottam a hagyományos búzaliszt és a cukor elhagyásával kezdtem. A cukrot viszonylag könnyű volt helyettesítenem, kipróbáltam pár fajta édesítő terméket és megtaláltam a számomra legkedvezőbbet.

A lisztekkel viszont nem volt ez ilyen egyszerű. Azt gondolom, hogy sokan azért nem változtatnak a rossz életmódjukon, mert elvesznek az élelmiszerek útvesztőjében. Mindenhol és mindent lehet kapni és fogalmunk sincs, hogy hol kezdjük valójában. Nálam sem volt másként. Volt olyan őrlemény, ami ízügyeiben katasztrófának minősült és volt olyan, amiben mindent felleltem kivéve a búzalisztet, így hanyagoltam a vele való sütést és főzést. Bármely recepthez nyúltam sokféle lisztet kívánt. Minden előre gyártott recept, ott bukott el számomra, amikor teljesen ismeretlen anyagokkal kellett volna dolgoznom és nem mellesleg körülményes volt beszerezni. Ezen a ponton gondoltam egyet és megalkottam a számomra legegyszerűbb és legpraktikusabb lisztkeveréket. 

magok5.jpg

Vettem egy szuper erős daráló és mindent tudó gépet és a háztartásomban fellelhető magokból úgymond lisztesített formát készítettem. Zabpelyhet, szezámmagot, rizst és sok más alapvető élelmiszert bármely multinál /Lidl, Aldi, Tesco/ be tudsz szerezni a különlegesebb fajtákat pedig szint minden bioboltban, reform üzletben.  Megoldható volt, hogy mindenféle alapanyagból akár piskótát vagy csak a sűrítésekhez 1-1 kanál lisztet készítsek pillanatok alatt.

Ezt a terméket anno külföldön vásároltam, de már itthon is beszerezhető. Mr. Magic néven. 

Tökéletes választás, mivel sok funkcióval rendelkezik. Ezzel az egy háztartási gépemmel készítem a mag őrleményeket, darálok mákot, készítek joghurtokat és különböző krémeket, smoothiekat. 

 

magok_masolata.jpg

 

Kísérletezgess és találd meg a számodra legideálisabb megoldást egy minőségibb életmód érdekében! Írd át a bonyolult recepteket a saját életmódodnak és ízlésednek megfelelően!

 

Ízorgia

 

B.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://izorgia.blog.hu/api/trackback/id/tr8411971888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása