Édes ízek diéta alatt is!

2017. február 09. 19:28 - Orlovácz Beatrix

turokrem.jpg

 

Sokaktól hallom, hogy nem működik náluk egy-egy diéta, életmód, mert nem tudják féken tartani az édes ízek utáni vágyukat. Csokikhoz, cukrászsüteményekhez nyúlnak, mert hosszú távon nem tartható életmódot követnek. Túlságosan kiéheztetik a szervezetüket a null kalóriás ételekkel és egy idő után feladják a kitűzött céljaikat, megbukva maguk előtt idő előtt nassolásba, melléevésbe kezdenek. Nagyon sokszor kihangsúlyoztam már, hogy számomra a tökéletes étkezési forma, a közel tökéletes formáért egy élethosszig bírható és élvezhető kell legyen. Nem tartom helyesnek azokat a recepteket, bár mindenkinek szíve joga eldönteni, hogy mi a helyes, amiben Ádámtól Éváig minden megtalálható és első körben a google-t kell segítségül hívni, mert azt sem tudjuk mit olvasunk a receptben. Vallom, hogy a mindenki körében ismert alapanyagokból is ínycsiklandó és fenséges ételeket lehet készíteni egy akár kezdő háziasszonynak is. 

Ma nem volt nagyon időm a konyhámban sertepertélnem, de rettentően kívántam valami édeset. A feltétel adott volt. Gyorsan valami könnyűt és édeset. 

Sokszor készítek túrókrémet nassolás gyanánt, de ma valahogy mégis extra finomra sikeredett. 

 

turokrem2.jpg

Almás-fahéjas túrókrém a konyhámból

 

Hozzávalók:

 

light túró

natúr joghurt

édesítő

alma

őrölt fahéj

 

A tetszőleges mennyiségű túrót natúr joghurttal és édesítővel ízlés szerint alaposan elkevertem, hogy egy krémes állagot kapjunk. 

Egy almát meghámoztam és nagyobb lyukú reszelőn lereszeltem. Édesítővel és fahájjal ízesítettem. Megvártam még az alma levet ereszt és alaposan többször átkevertem. Egy pohárba alulra rétegeztem majd a tetejére az ízesített túró krémet kanalaztam. Az alma levét nem nyomkodtam ki. Behűtöttem és fogyasztáskor alaposan összekevertem. 

Nagyon finom, könnyű és laktató desszertet kapunk.

Minden apró részlettel együtt 15 percet vett igénybe. Szint azonnal fogyasztható.

 

Ajánlom próbáljátok ki. Csalódást biztosan nem okozok vele. 

 

Jó étvágyat! 

 

Ne felejtsd el: változtass az életmódodon, ha nem vagy az életeddel elégedett!

 

Ízorgia

 

B.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://izorgia.blog.hu/api/trackback/id/tr9412243390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása