Zabkeksz pillanatok alatt!

2017. február 27. 21:07 - Orlovácz Beatrix

zabkeksz1.jpg

 

Ki ne vágyna valami édes ízre szint minden nap. Bevallom őszintén én a diétám előtt nem tartottam magam édes szájúnak. Nem ettem sűrűn süteményeket, csokikat. Előbb lecsúszott egy pogácsa, mint egy kocka csokoládé. Az életmódom azonban hozta az édes ízeket magával és valahogy a rabja lettem. Ma már el sem tudom képzelni, hogy délután a kávém mellé ne egyek valami finomat. Ugye a napi ötszöri vagy többszöri étkezésbe beillik az uzsonna is. Mielőtt életmódot váltottam szerintem az óvodában uzsonnáztam előtte utoljára. Ki ne hagyjátok. Ez lett a kedvenc étkezésem.

 Felmerül azonban a kérdés, hogy kinek van ideje a mai rohanó világban, hogy délután neki álljon valami uzsonnát készíteni. Nagyon kevés embernek. Hoztam nektek erre egy ötletet. Én nagyon szeretem az ilyesfajta gyors, laktató és egyszerű finomságokat. Van, hogy vasárnap elkészítem és még a szerda délutáni étkezésem is kiteszi. Egyre azonban vigyázni kell, fő a mértékletesség és bírd ki, hogy csak egyszer eszel egy nap belőle. Én magamnak 3-4 darabot engedélyezek egy-egy alkalommal és ehhez szigorúan tartom magam. 

 

zabkeksz2.jpg

A recept:

 

120 g. mandula, kesudió, mogyoró és áfonya apróra vágva, vegyesen

1 marék zabpehely

1 db. banán

1 tojás fehérje

2 kocka 70% kakaótartalmú csokoládé

csipet őrölt fahéj

 

A hozzávalókat egy keverőtálban alaposan összekeverem és egy sütőpapírral bélelt tepsibe halmozom egy kanál segítségével és ellapogatom. 

180 fokos légkeveréses sütőben körülbelül 10 perc alatt készre sütöm.

 

Bármikor magaddal tudod vinni, a munkába vagy egy utazás alkalmával. Pillanatok alatt kész és elronthatatlan. Én egyből dupla adagot szoktam készíteni, mert annyira kapós és ugye gondolni kell a holnapra is. 

 

Fogyasszátok egészséggel.

 

Ízorgia

B.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://izorgia.blog.hu/api/trackback/id/tr8112299407

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csilla Somoskövi 2017.05.29. 21:20:08

Folyt az elözőnek.
Ennyire pofon egyszerű lenne???? Változtatni nagyon nehéz. Csak a kifogások. Most még ott tartok, h
Lecseréltem a cukrot, lisztet. Csak lassú a folyamat és az ember lánya türelmetlen. Nem mintha nem tudoklenne időm szarásig....... és még beszámolnom sem kell senkinek. Mert az elme játszik egy kicsit. Kifogásokat szépen és gyorsan találok. De így nem lehet változni. 2016 novembere óta nem sportolok, nem csinálok semmit. Önsajnálkozunk, mert csak engem csaltak meg, vertek át, aláztak meg. Mert jó kifogásnak,---- beletemetkezni a saját sajnálatunkba!!!Legszivesebben a saját hajamat megfogva, jól kirángatnám magam a gödörből. Nem vagyok depis, nem kell orvos az agyamnak. Csak annyira egyszerűnek tünik. Minnél többször olvasom az írásaidat, annál nagyobb meggyőződésem, h nincs lehetetlen. Mindent meg lehet oldani. Ha az indulásomhoz az kell, h mindennap 5-6- szor elolvassam a blogodat'............ hát ezen ne múljon a sikerem. Kis lépésekbe, de annál nagyobb elszántsággal török előre. Köszi, h megoszthattam veled. Szia. Csilla
süti beállítások módosítása