Diós-lekváros golyók a konyhámból!

2017. március 19. 15:04 - Orlovácz Beatrix

dios_golyo.jpg

Hoztam nektek egy receptet, ami a személyes kedvenceim közé tartozik. Pillanatok alatt kész, nem kell sütni-főzni és rendkívül finom. Kielégíti az édes ízek utáni vágyad, akár diétában is. Rendkívül laktató, egy délutáni kávé vagy tea mellé tökéletes társ. 

Szeretem azokat az ételeket, amik nincsenek túlbonyolítva. Több helyen beszéltem már róla,hogy számomra az az ideális, amikor egy ételt egy jól felszerelt háztartásban pillanatok alatt össze lehet állítani. Mikor életmódot váltottam és receptek után kutakodtam, a legnagyobb problémát az jelentette, amikor egy-egy recepten csak a hozzávalók fél oldalon keresztül voltak sorolva. Ekkor kezdtem kísérletezésekbe és alakítottam ki a számomra és a környezetem számára ideális ételeket, amik alapvető összetevőkből állnak, mindenki által ismertek és akár egy kisvárosban is beszerezhetőek.

 

Diós-lekváros golyók a konyhámból

 

Hozzávalók:

100 g. darált dió /+ 2 maréknyi apróra vágott dió a burkoláshoz/

40 g. eritrit /táplálkozástól függően helyettesíthető/

100 g. házi, mindenmentes baracklekvár

100 g. mandulaliszt

10 g. karobpor / jó minőségű natúr kakaóporral helyettesíthető/

dios_golyo2.jpg

A hozzávalókat egy tálba tesszük és alaposan egyneműre keverjük. Nedves kézzel golyókat formázunk belőle és a durvára vágott diónkba megforgatjuk. Nekem ebből az adagból 10 darab közepes golyó lett. Fogyasztás előtt fél órára hűtőbe tesszük. 

 

A valaha született legegyszerűbb és leggyorsabb receptem.

Szívből ajánlom, ha valami finomat és gyorsat ennél, ha időhiánnyal küzdesz vagy csak váratlanul vendégek érkeznek. 

 

Ízorgia

 

B.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://izorgia.blog.hu/api/trackback/id/tr8012350889

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása