Több mint szerelem, ez egy életérzés!

2016. november 14. 21:15 - Orlovácz Beatrix

 

 14495324_1367450939950027_6008023030371032232_n.jpg

Mindig hittem benne, hogy gyermekkorunk meghatározó tényezői szerves részét képzik hosszútávon az életünknek. Kisgyermekként a mama biciklijének hátsó ülésén reggelente mentem a "kertbe". Felszedni a krumplit és leszedni a zöldbabot. Volt ott mindenféle. Vasárnap reggelente kötelezően ajánlott volt a konyhában sertepertélnem. Arról nem is beszélve, hogy egy séf lakott a szomszédunkban. A legjobb séf. Teljesen kerek és egész volt a történet. Azt hiszem 13 éves lehettem, amikor egy tv műsorban slambucot készítettek. Azzal vártam haza a szüleimet. Volt idő, amikor szakácsként terveztem az életem.

Szóval ezek voltak címszavakban a meghatározó tényezői az életem és a konyha iránti szerelmemnek. Idővel a kapott kreativitásom összepárosítottam a konyhai tudásommal és ebből született a szívemnek olyan fontos része: az Ízorgia!

Vallom, hogy nem elég, hogy finom legyen és nem elég, hogy küllemileg szint tökéletes. A kettőt kell ötvözni. Ami szívből jön, az eleve elrendelve sikeres. Nincs olyan, hogy nincs kedvem beállni a konyhába. Kikapcsol, feltölt és kiélem a bennem szunnyadó kreatív lényem. Mindig csendben főzök. Nincs tv, nincs zene nincs semmi. Kizárólag én és a gondolataim. Ott tudok igazán nagy dolgokat megálmodni és ott még rossz nem született.

 

Sokáig gondolkodtam, hogy receptes blogot kezdjek el írni vagy hogy is nézzen ki ez az egész tartalmilag és küllemileg. Volt szó diétás receptekről, a sütögetős szenvedélyem vezetéséről, mindenről. Nem kezdtem bele mindaddig, még nem éreztem megfelelőnek a mögöttes tartalmat.

 Van egy jó hírem. Megszületett bennem a végleges.

Ezentúl ezen a blogomon olvashatsz recepteket, nézhetsz videókat, megpróbálom veled eloszlatni a kételyeket, bepillantást engedek az én konyhámba és megpróbálom átadni a hobbi szintű ételfotózási praktikáimat. Lesznek párperces receptek, tudod amikor azt sugallod, hogy egy fél napot áldoztál a konyhában és tartogatok bonyolultabb részeket, hogy feszegesd a határaidat.

 

Szent meggyőződésem, hogy főzni és sütni mindenki tud. Egy feleségnek vagy háziasszonynak pedig kutya kötelessége néhanapján elkápráztatnia a párját, hogy nap mint nap újra és újra beleszeressenek és tudni kell mindig valami újat mutatni egy férfinak!

Kísérd figyelemmel és szeresd annyira, mint amennyire én szeretem!

Várlak vissza minden alkalommal, szeretettel!

 

Ízorgia

 

B.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://izorgia.blog.hu/api/trackback/id/tr6811961369

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása